| Kommentarer |
i like this colour!!
| Kommentert av: Alex Marx Dato: 09.01.2010 21.23.17 |
|
I think it's the only one in Norway. But I do not know how many there are in the world. | Kommentert av: Anders Haugland Dato: 10.01.2010 00.37.48 |
|
nope, det er vertfall 1 på geilo + att det er ein oppi møre og romsdal ein plass :) | Kommentert av: Vegard Orrestad Dato: 10.01.2010 00.48.13 |
|
selfmade?
| Kommentert av: Alex Marx Dato: 10.01.2010 05.35.10 |
|
Folgefonna også... Flere bilder her på TM... | Kommentert av: Thomas Tovang Dato: 10.01.2010 06.14.52 |
|
er nok vertfall ein 3-5 av dei her i lande :) | Kommentert av: Vegard Orrestad Dato: 10.01.2010 10.39.09 |
|
english... think it's 3-5 yellow LH500 in Norway.. | Kommentert av: Espen Børresen Dato: 10.01.2010 15.48.42 |
|
|
good point, im a frekvent user of google translate ) , but we try to answer english comments on english... and comment pictures from users outsiden norway/ sweden on english : ) | Kommentert av: Espen Børresen Dato: 11.01.2010 00.04.14 |
|
thats cool Espen =) | Kommentert av: Alex Marx Dato: 11.01.2010 18.48.29 |
|
kjepe kul maskin det der:) | Kommentert av: Eirik Laa Dato: 12.01.2010 20.02.49 |
|
bare ei gul som æ så blank i lakken som denna!
| Kommentert av: Rune Dyrkolbotn Dato: 01.02.2010 11.35.49 |
|