| Kommentarer |
Nyeste? Trodde dette var 2003 modellen som kom fra Norefjell jeg? 430 hesters...? | Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen Dato: 10.01.2010 08.10.35 |
|
Norefjell - Vassfjellet - Drammen... | Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen Dato: 10.01.2010 08.10.55 |
|
den dei bytta i ei LH500 ja? ) | Kommentert av: Sjur Ringstad Dato: 10.01.2010 14.12.26 |
|
Savner flere bilder fra Drammen Skisenter. Jeg kunne jo selv tatt intiativ, men filmer for det meste når jeg er der. Jeg har sett dem har en del fine bilder på lur på hjemmesiden osv.
Jonas Andersen: Legg ut flere bilder!! :) | Kommentert av: Sivert Uhre Dato: 10.01.2010 20.27.43 |
|
Stemmer det Sjur! Det er den LH500'n som vi har :) | Kommentert av: Sondre Holtet Dato: 10.01.2010 23.20.42 |
|
Så tok jeg feil da! Men den så veldig fin ut iallefall... | Kommentert av: Thomas Tovang Dato: 11.01.2010 09.29.23 |
|
:) hehe... bare detaljer.... maskina er etter hva jeg har hørt veldig bra i stand | Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen Dato: 13.01.2010 02.49.15 |
|