Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=17836&lang=
FORRIGE - NESTE

TRYKK FOR Å LUKKE VINDUET
Bakgrunn: HVIT - SVART - GRÅ (Standard)
Kun Internet Explorer: NORMAL - GRÅSKALA - NEGATIV - FULLSKJERM - FLIP HORISONTALT - FLIP VERTIKALT

 
Maskindetaljer Sted / Land
» Kässbohrer Pisten Bully
» PB 300 Polar
Norge » Drammen Skisenter
» Norge
Dato Fotograf
» 09.01.2010 » Thomas Tovang

Kommentar Nyeste type 300 Polar parkert i bunn av Juv -heisen. Har tidligere vært i Vassfjellet.

 
Kommentarer

Nyeste? Trodde dette var 2003 modellen som kom fra Norefjell jeg? 430 hesters...?

Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen
Dato: 10.01.2010 08.10.35

Norefjell - Vassfjellet - Drammen...

Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen
Dato: 10.01.2010 08.10.55

den dei bytta i ei LH500 ja? )

Kommentert av: Sjur Ringstad
Dato: 10.01.2010 14.12.26

Savner flere bilder fra Drammen Skisenter. Jeg kunne jo selv tatt intiativ, men filmer for det meste når jeg er der.
Jeg har sett dem har en del fine bilder på lur på hjemmesiden osv.

Jonas Andersen: Legg ut flere bilder!! :)

Kommentert av: Sivert Uhre
Dato: 10.01.2010 20.27.43

Stemmer det Sjur! Det er den LH500'n som vi har :)

Kommentert av: Sondre Holtet
Dato: 10.01.2010 23.20.42

Så tok jeg feil da! Men den så veldig fin ut iallefall...

Kommentert av: Thomas Tovang
Dato: 11.01.2010 09.29.23

:) hehe... bare detaljer.... maskina er etter hva jeg har hørt veldig bra i stand

Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen
Dato: 13.01.2010 02.49.15

  Du er ikke logget inn! (Tips: Bruk Internett Explorer så slipper du å logge inn hele tiden!)
Brukernavn:
Passord: