Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=19431&lang= FORRIGE - NESTE
Kommentar
dette var en treg sjåfør-))
Kommentert av: Torkell Seielstad Dato: 04.04.2010 20.45.40
You would still be there if it was me Torkell!
Kommentert av: Neil RobertsonDato: 07.04.2010 19.43.39