Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=19437&lang= FORRIGE - NESTE
Kommentar
Is a scho long her, oba a guats Bild!
Kommentert av: Helmut UrbanskyDato: 02.04.2010 20.00.42
Nice to see pictures from some years back in time! If you got more, just post them : )
Kommentert av: Espen BørresenDato: 02.04.2010 23.50.14