Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=19438&lang=
FORRIGE - NESTE

TRYKK FOR Å LUKKE VINDUET
Bakgrunn: HVIT - SVART - GRÅ (Standard)
Kun Internet Explorer: NORMAL - GRÅSKALA - NEGATIV - FULLSKJERM - FLIP HORISONTALT - FLIP VERTIKALT

 
Maskindetaljer Sted / Land
» Prinoth
» T4S
Norge » Kjemsåsen Alpinsenter
» Norge
Dato Fotograf
» 01.04.2010 » Ole-Kristian Aas

Kommentar Oppheng fremaksling knekt.

 
Kommentarer

auda kjedelig men ein kjent synder det der.kjøpt ikke dokker ein ewerest i fjord.

Kommentert av: Kurt Vonheim
Dato: 03.04.2010 09.07.29

joda,heldigvis har vi everesten og.en fantastisk maskin,men er for bred for heistrasen,så vi har t4en og i bruk.har fåt den sveiset og mont.var i dag og kjørte med den.men den har begjynt å hoppe som en kanin når man kjører,er ikke slik bestandig.har byttet gaspodmeter uten att det hjelpte.vært borti det før.

Kommentert av: Ole-Kristian Aas
Dato: 03.04.2010 19.29.19

  Du er ikke logget inn! (Tips: Bruk Internett Explorer så slipper du å logge inn hele tiden!)
Brukernavn:
Passord: