joda,heldigvis har vi everesten og.en fantastisk maskin,men er for bred for heistrasen,så vi har t4en og i bruk.har fåt den sveiset og mont.var i dag og kjørte med den.men den har begjynt å hoppe som en kanin når man kjører,er ikke slik bestandig.har byttet gaspodmeter uten att det hjelpte.vært borti det før. | Kommentert av: Ole-Kristian Aas Dato: 03.04.2010 19.29.19 |