Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=19440&lang= FORRIGE - NESTE
Kommentar Tore klatrer opp siste bratta i Kjusløypa.
pent bilde Espen
Kommentert av: Tore HåveløkkenDato: 03.04.2010 14.54.52
Ble bra i gråværet... Synd det har vært så mye sol i påsken....
Kommentert av: Espen BørresenDato: 03.04.2010 19.00.24