| Kommentarer |
har hafjell kjøpt maskina eller er den på demo?? | Kommentert av: Jøran Karlsen Gjestrumbakken Dato: 03.04.2010 14.36.51 |
|
dette er demo. | Kommentert av: Tore Håveløkken Dato: 03.04.2010 14.54.33 |
|
ok har du kjørt den Tore? | Kommentert av: Jøran Karlsen Gjestrumbakken Dato: 03.04.2010 15.14.07 |
|
ja det har jeg. | Kommentert av: Tore Håveløkken Dato: 03.04.2010 15.26.23 |
|
tøft eller ?
:D | Kommentert av: Jøran Karlsen Gjestrumbakken Dato: 03.04.2010 15.36.40 |
|
ja. | Kommentert av: Tore Håveløkken Dato: 03.04.2010 15.55.03 |
|