Datoen stemmer! Og det er fortsatt mykje snø her! Men svinghjulet er plasert på ein ganske so værhard fjell rygg. For enten driv snøen vekk på østavind og fell ned i løypa (ganske praktisk), eller so smelter den på vestavind. | Kommentert av: Øyvind Kvamsås Dato: 05.04.2010 16.55.28 |