Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=19485&lang=
FORRIGE - NESTE

TRYKK FOR Å LUKKE VINDUET
Bakgrunn: HVIT - SVART - GRÅ (Standard)
Kun Internet Explorer: NORMAL - GRÅSKALA - NEGATIV - FULLSKJERM - FLIP HORISONTALT - FLIP VERTIKALT

 
Maskindetaljer Sted / Land
» Prinoth
» Beast
Norge » Hafjell
» Norge
Dato Fotograf
» 24.03.2010 » Espen Børresen

Kommentar Demo traffic. 3 demo machines in this slope. Beast, Bison X and New Everest W

 
Kommentarer

du som køyre, espen ? :)

Kommentert av: Vegard Orrestad
Dato: 08.04.2010 22.55.53

er nok ikke det desverre... Prøvekjørte bare litt Everest i slalomløypa denne dagen jeg..

Kommentert av: Espen Børresen
Dato: 08.04.2010 23.20.55

hehe, viktig og prøve litt :))

Kommentert av: Vegard Orrestad
Dato: 09.04.2010 17.53.12

ja, når man ikke kjører til vanlig må man bruke de mulighetene man får :)

Kommentert av: Espen Børresen
Dato: 09.04.2010 23.01.49

er ikkje alle som har mulighet til og kjøre maskin kvar dag

Kommentert av: Vegard Orrestad
Dato: 09.04.2010 23.18.23

Synst owren kan lage demo senter på strandafjellet.. viktig å ha det sentralt )

Kommentert av: Sjur Ringstad
Dato: 10.04.2010 03.16.46

  Du er ikke logget inn! (Tips: Bruk Internett Explorer så slipper du å logge inn hele tiden!)
Brukernavn:
Passord: