| Kommentarer |
du som køyre, espen ? :) | Kommentert av: Vegard Orrestad Dato: 08.04.2010 22.55.53 |
|
er nok ikke det desverre... Prøvekjørte bare litt Everest i slalomløypa denne dagen jeg.. | Kommentert av: Espen Børresen Dato: 08.04.2010 23.20.55 |
|
hehe, viktig og prøve litt :)) | Kommentert av: Vegard Orrestad Dato: 09.04.2010 17.53.12 |
|
ja, når man ikke kjører til vanlig må man bruke de mulighetene man får :) | Kommentert av: Espen Børresen Dato: 09.04.2010 23.01.49 |
|
er ikkje alle som har mulighet til og kjøre maskin kvar dag | Kommentert av: Vegard Orrestad Dato: 09.04.2010 23.18.23 |
|
Synst owren kan lage demo senter på strandafjellet.. viktig å ha det sentralt ) | Kommentert av: Sjur Ringstad Dato: 10.04.2010 03.16.46 |
|