Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=19490&lang=
FORRIGE - NESTE

TRYKK FOR Å LUKKE VINDUET
Bakgrunn: HVIT - SVART - GRÅ (Standard)
Kun Internet Explorer: NORMAL - GRÅSKALA - NEGATIV - FULLSKJERM - FLIP HORISONTALT - FLIP VERTIKALT

 
Maskindetaljer Sted / Land
» Kässbohrer Pisten Bully
» PB 400 Park
Norge » Vierli Turistsenter
» Norge
Dato Fotograf
» 09.04.2010 » Thomas Tovang

Kommentar Tråkking av parken...

 
Kommentarer

Tøft bilde Thomas! er dette tatt fra lufta også eller?

Kommentert av: Sondre Holtet
Dato: 09.04.2010 15.12.04

Ja, dette er også fra lufta... Var en utrolig fin tur. Om du ikke allerede har vært med Ole Kristoffer på flytur så anbefaler jeg deg å reservere en tur med det første! Er utrolig moro og flott å se Norge fra lufta på denne måten! Og så flaks at det var maskin i bruk på Vierli.

Kommentert av: Thomas Tovang
Dato: 09.04.2010 16.01.42

Lurer på om Ole Kristoffer kommer flyvende til Tromsø også?

Kommentert av: Geir-Arne Jenssen
Dato: 09.04.2010 22.57.03

  Du er ikke logget inn! (Tips: Bruk Internett Explorer så slipper du å logge inn hele tiden!)
Brukernavn:
Passord: