Ja, dette er også fra lufta... Var en utrolig fin tur. Om du ikke allerede har vært med Ole Kristoffer på flytur så anbefaler jeg deg å reservere en tur med det første! Er utrolig moro og flott å se Norge fra lufta på denne måten! Og så flaks at det var maskin i bruk på Vierli. | Kommentert av: Thomas Tovang Dato: 09.04.2010 16.01.42 |