| Kommentarer |
sykt :-D hvor ligger vierli? | Kommentert av: Lars Møllerhagen Dato: 11.04.2010 16.03.10 |
|
Hva med å prøve "Tråkkemap" som du finner i menyen til Venstre! Jeg var der denne helgen og kan skrive under på at det er bra der også i bakkehøyde!!! | Kommentert av: Thomas Tovang Dato: 11.04.2010 17.54.08 |
|
... fint med luftfoto a gitt :) | Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen Dato: 16.04.2010 22.24.26 |
|
hvor mye tar du for en tur a ole ??
fikk sikkelig lyst på en tur :D | Kommentert av: Jøran Karlsen Gjestrumbakken Dato: 16.04.2010 23.43.11 |
|
deler kostnaden med å fly på antall i flyet... 1050 kroner timen delt på antallet i flyet :) | Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen Dato: 19.04.2010 00.14.40 |
|
Hvor er 400'en? | Kommentert av: Erik Haugen Gausdal Dato: 19.04.2010 14.52.53 |
|
Stol på meg, den er der. Men du ser bare en smule av taket på den... He he he. Men poenget med bildet var mest å vise parken. Men jeg har seriebilder så jeg vet hvor den er... Den er på vei ned landingen på det store hoppet, ca. 70 mot høyre i bildet. Men lurer du på hvordan en 400 park ser ut bør du bruke et annet bilde... :) | Kommentert av: Thomas Tovang Dato: 19.04.2010 20.10.05 |
|
hehe, vet hvordan en 400 park ser ut. | Kommentert av: Erik Haugen Gausdal Dato: 20.04.2010 14.49.56 |
|