Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=19491&lang=
FORRIGE - NESTE

TRYKK FOR Å LUKKE VINDUET
Bakgrunn: HVIT - SVART - GRÅ (Standard)
Kun Internet Explorer: NORMAL - GRÅSKALA - NEGATIV - FULLSKJERM - FLIP HORISONTALT - FLIP VERTIKALT

 
Maskindetaljer Sted / Land
» Kässbohrer Pisten Bully
» PB 400 Park
Norge » Vierli Turistsenter
» Norge
Dato Fotograf
» 09.04.2010 » Thomas Tovang

Kommentar Deler av hovedparken...

 
Kommentarer

sykt :-D hvor ligger vierli?

Kommentert av: Lars Møllerhagen
Dato: 11.04.2010 16.03.10

Hva med å prøve "Tråkkemap" som du finner i menyen til Venstre! Jeg var der denne helgen og kan skrive under på at det er bra der også i bakkehøyde!!!

Kommentert av: Thomas Tovang
Dato: 11.04.2010 17.54.08

... fint med luftfoto a gitt :)

Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen
Dato: 16.04.2010 22.24.26

hvor mye tar du for en tur a ole ??

fikk sikkelig lyst på en tur :D

Kommentert av: Jøran Karlsen Gjestrumbakken
Dato: 16.04.2010 23.43.11

deler kostnaden med å fly på antall i flyet... 1050 kroner timen delt på antallet i flyet :)

Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen
Dato: 19.04.2010 00.14.40

Hvor er 400'en?

Kommentert av: Erik Haugen Gausdal
Dato: 19.04.2010 14.52.53

Stol på meg, den er der. Men du ser bare en smule av taket på den... He he he. Men poenget med bildet var mest å vise parken. Men jeg har seriebilder så jeg vet hvor den er... Den er på vei ned landingen på det store hoppet, ca. 70 mot høyre i bildet. Men lurer du på hvordan en 400 park ser ut bør du bruke et annet bilde... :)

Kommentert av: Thomas Tovang
Dato: 19.04.2010 20.10.05

hehe, vet hvordan en 400 park ser ut.

Kommentert av: Erik Haugen Gausdal
Dato: 20.04.2010 14.49.56

  Du er ikke logget inn! (Tips: Bruk Internett Explorer så slipper du å logge inn hele tiden!)
Brukernavn:
Passord: