Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=19509&lang= FORRIGE - NESTE
Kommentar herlig påskevær i hemsedal
heheh :D skikkelig penvær!
Kommentert av: Espen BørresenDato: 11.04.2010 21.57.15
fint og lage løyper i slikt vær da. plussgrader og 30 cm med snø:P hehe men ikke så fint vær for dem som skal gå i løypene.
Kommentert av: Morten BråthenDato: 12.04.2010 08.19.40