Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=19510&lang= FORRIGE - NESTE
Kommentar hadde snødd og blåst igjen på fjellet
I think you need to clean your window.
Kommentert av: Jóhannes Rúnar ViktorssonDato: 11.04.2010 19.17.25
hehe. yes. i think that to.
Kommentert av: Morten BråthenDato: 11.04.2010 21.18.41
yes! i also think that.. )
Kommentert av: Alex MarxDato: 11.04.2010 21.21.44