Kommentarer |
Detta va KONGE.... Ei sånn vil eg og ha!!!! hehehe | Kommentert av: Hallvard Vik Dato: 28.11.2006 03.24.00 |
|
hehe, gudd:) | Kommentert av: Sjur Ringstad Dato: 28.11.2006 06.26.00 |
|
fe vell de en vill berre en betala nokk:) | Kommentert av: Sjur Ringstad Dato: 28.11.2006 06.28.00 |
|
Såg no mykje bedre ut enn spakane til Leitner | Kommentert av: Øystein Berge Dato: 28.11.2006 08.42.00 |
|
hva er de røde knappene på spakene til? rygge knapp, fres løft osv? | Kommentert av: Bent Ove Løvåsen Dato: 28.11.2006 09.36.00 |
|
får håpe de går ann å justere vinkele på spakane da, eller så trur e handledde fe det fort..
ser finere ut, men betre? | Kommentert av: Sjur Ringstad Dato: 28.11.2006 09.58.00 |
|
Var overaskande god sittestilling... justere sete å pang der satt du meget godt, å ja du kan justere spaken å ikkje minst sete, ikkje som å sitte på "potetsekk", med det lille ballegrepet som på Leitner. 90% av eksport til USA blir levert med "spak" styring! | Kommentert av: Frank Hole Dato: 28.11.2006 11.51.00 |
|
oki :) fornuftige borti usa..:) | Kommentert av: Sjur Ringstad Dato: 28.11.2006 12.21.00 |
|
rygge knapp er det nok ikke bent ove... :) tipper det er samme systemet som leitner... spak frem er fremover, og spak bak er bakover.... Kanskje dere fikk noen forklaring på det på Fabrikken Frank og Dag Ivar? | Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen Dato: 28.11.2006 15.14.00 |
|
gjør en vill gjetting på at den klossen til høyre for den høyre styrespaken inneholder noen av de knappene som ellers ville vært på rattet.... fres av/på osv... kanskje potmeter for fresehastighet og beltehastighet også.... litt vanskelig å si siden jeg ikke har sett spaken før på dette bildet selv.... Men jeg setter et stort spørsmålstegn til hvor de har gjort av fresesving-styringa... den er jo genial å bruke dersom det er litt halvdårlig føre.... kanskje den er på den klossen også?... Fredrik Lien... vi trenger beskrivelse her!.... | Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen Dato: 28.11.2006 15.20.00 |
|
ja tenkte på om det hadde noe med fresen og gjøre jeg og....men jeg er ikke ekspert, jeg hører bare på gode råd.....derfor blir noen av spørsmålene mine rare noen gang for dere som er rutinerte :D | Kommentert av: Bent Ove Løvåsen Dato: 28.11.2006 16.01.00 |
|
menne sitter det ikke en liten knapp du slår over på rattet da du skal rygge med PB a? hvor sitter den her? | Kommentert av: Bent Ove Løvåsen Dato: 28.11.2006 16.03.00 |
|
rekna nesten me att de berre e å drage bak spakane, så gjeng de vell bakover som andre merke, men de e jo ikkje godt å vete, de e jo PB..
he du aldri vørme å kjørt Leitner eller liknande..? | Kommentert av: Sjur Ringstad Dato: 28.11.2006 16.15.00 |
|
Treng jo ingen knapp når du he spakstyring! | Kommentert av: Claus Rødseth Dato: 28.11.2006 16.34.00 |
|
joa har vært med i leitwolf en del ganger....hehe...bruker ikke hodet til å tenke, vet da egentlig at det bare er å dra de bakover....men har ikke å vært med å kjørte leitner på snart tre år....så kom bare ikke på deT;) | Kommentert av: Bent Ove Løvåsen Dato: 28.11.2006 16.35.00 |
|
Jeg har snakket med Ivar i Antra! Han sa den ene knappen var til fresen (av og på) og den andre er for vinduspusseren! (Dere vet den kjekke knappen på siden av rattet) | Kommentert av: Thomas Tovang Dato: 28.11.2006 17.16.00 |
|
spakestyring, ny joystick, dataskjerm, flaps på fres....hmmm...syns de begynna å ligne meir å meir på eit merke me har sett før eg....:-) | Kommentert av: Asbjørn Riber Dato: 28.11.2006 21.06.00 |
|
Ka merke du tenke på da Asbjørn? et skikkelig et? | Kommentert av: Claus Rødseth Dato: 28.11.2006 21.08.00 |
|
ja.... tenket litt i dei baner ja:-) | Kommentert av: Asbjørn Riber Dato: 28.11.2006 21.08.00 |
|
forskjellen er vel at nå er alle de overnevnte sakene helt gull, i motsetning til tidligere. kan vel også nevne hydr- beltestramming som for kun få år siden ble nsett å være nærmest livsfarlig eller i det minste helt lattelig å bruke på en prep-maskin. Mye rart her i værda | Kommentert av: Arnstein Akre Dato: 29.11.2006 06.45.00 |
|
sant så sant åkre...ikkje godt å forstå...:-) | Kommentert av: Asbjørn Riber Dato: 29.11.2006 07.05.00 |
|
får kjøpt ombyggings kit gutter..... | Kommentert av: Rune Lyberg Dato: 14.03.2007 21.51.45 |
|
det hadde faktisk ikke vært dumt med begge deler..... litt etter dagshumør faktisk :) hehe.... skulle ikke være allverdens av kostnad å ha et slikt armlene i tillegg til rattet.... får litt varierende sittestilling også da..... også skulle man bare hatt en "mainswitch" hvor man veksler mellom spak eller rattstyring..... | Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen Dato: 14.03.2007 21.54.34 |
|
alt går ann ser du,kunne bare hatt med deg armlene med spaker og plugget det i når du ville ha en annen stilling. | Kommentert av: Rune Lyberg Dato: 14.03.2007 21.56.17 |
|
ja det er det jeg mener.... kunne iallefall hatt dual-mulighet som ekstrautstyr..... | Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen Dato: 14.03.2007 21.58.42 |
|
blå strømtyv og elektriker tape;) | Kommentert av: Rune Lyberg Dato: 14.03.2007 21.59.28 |
|
Er du i ferd med å komme ut av skapet, Hole? Hadde jæ aldri trudd.... | Kommentert av: Ole Mobæk Dato: 14.03.2007 22.22.55 |
|
nja... vil nå ikke si det, men variasjon er ok, og da er det ikke dumt å ha muligheten .... | Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen Dato: 14.03.2007 22.28.22 |
|
hadde vært rått med begge deler ja!! lurer på om noen har det noe sted i verden? | Kommentert av: Espen Børresen Dato: 15.03.2007 00.38.51 |
|
synst dei såg voldsomt klumpete ut dei spakane der i forhold til leitner sine eller ka seie du asbjørn?? | Kommentert av: Kristian Agledal Dato: 07.04.2007 00.28.04 |
|
hehe...bildet seie vel sitt egentlig......:-) | Kommentert av: Asbjørn Riber Dato: 07.04.2007 06.42.08 |
|
ikke mye som slår den derre skjærspaken i hvertfall ;) | Kommentert av: Bent Ove Løvåsen Dato: 07.04.2007 11.16.06 |
|
Ser att det kanske saknas ett slutgiltit svar på tråden om dessa paddlar. De röda knapparna man ser på bilden är för styrningen av fräsen höger/vänster. På höger paddel finns även en potentiometer för beltehastighet, knapp för vindrutetorkare och en switch för om fräsen ska vara lös, fri eller centrerad. Kan avslutningsvis säga att Paddlarna är Pistenbullys sämsta uppfinning. I vart fall som jag provat, Klumpiga, tröga. och väldigt känsliga för små rörelser.. | Kommentert av: Kristofer Olsson Dato: 02.12.2014 18.06.56 |
|
Paddlar är nått man använder till kanoter och små båtar... Inte pistmaskiner. Spakstyrning eller ratt är det som gäller. | Kommentert av: Kristofer Olsson Dato: 02.12.2014 18.09.00 |
|
Fint med oppklaring Kristofer :) Har du kjørt en maskin med slike spaker? | Kommentert av: Espen Børresen Dato: 02.12.2014 20.11.58 |
|
Ja. dessvärre.. Riktigt dåligt. De har en sån i falls creek. 200 är det vell i grunden inget fel på.. Det är bara paddlarna som suger.. | Kommentert av: Kristofer Olsson Dato: 02.12.2014 22.24.14 |
|