Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=24163&lang= FORRIGE - NESTE
Kommentar Happy 2012 :-) That was quit a good start!
Happy 2012 from Vorarlberg!
Kommentert av: Helmut UrbanskyDato: 03.01.2012 08.50.20
ja srecno vsem Fanj slika
Kommentert av: Lubo HrastDato: 03.01.2012 16.41.43