Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=8350&lang= FORRIGE - NESTE
Kommentar Klargjering for åpning på Diesel-dyret.
stelle dokke fint me parkbullyen då' ? sakna ho......skakje byte me ei lasa lh500?
Kommentert av: Espen Aarnes SøgaardDato: 09.01.2008 22.32.54
Berre kom å hent den du:)
Kommentert av: Claus RødsethDato: 10.01.2008 09.43.15
He he he, for en sjokkerende kommentar fra'n Claus!
Kommentert av: Thomas TovangDato: 10.01.2008 13.28.27
kan vell de no når 500a e igang igjen.. hehe
Kommentert av: Sjur RingstadDato: 10.01.2008 23.18.57
vi stellte vell fint med den iforhold til dei som egentli eig den Espen )
Kommentert av: Sjur RingstadDato: 02.03.2009 17.14.07