Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=8352&lang= FORRIGE - NESTE
Kommentar Hvem skulle tro dette er 12min fra Oslo sentrum?
Idyllisk :)
Kommentert av: Ole Kristoffer Hole OlsenDato: 10.01.2008 13.52.30
bra bilde..!
Kommentert av: Kristian GiskehaugDato: 10.01.2008 14.08.56
Trivelig i Ingierkollen... selv om undertegnede har hengt mest i Kirkerud.
Kommentert av: Mathis JohannessenDato: 11.01.2008 05.23.21