Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=8355&lang=
FORRIGE - NESTE

TRYKK FOR Å LUKKE VINDUET
Bakgrunn: HVIT - SVART - GRÅ (Standard)
Kun Internet Explorer: NORMAL - GRÅSKALA - NEGATIV - FULLSKJERM - FLIP HORISONTALT - FLIP VERTIKALT

 
Maskindetaljer Sted / Land
» Kässbohrer Pisten Bully
» PB 300 Polar W
Norge » Trysilfjellet
» Norge
Dato Fotograf
» 08.01.2008 » Dag Ivar Bjørnstad

Kommentar beltetrøing eksperten

 
Kommentarer

Hvor har du tatt bildet fra?? Nærmeste grantre?

Kommentert av: Mathis Johannessen
Dato: 11.01.2008 05.19.54

Skal den åpne snart eller er den open???

Kommentert av: Sindre Baastad
Dato: 12.01.2008 11.36.36

fint bilde! stod du oppi bakken og tok bilde eller?

Kommentert av: Magnus Vestli
Dato: 13.01.2008 17.34.18

Må nåkk stått oppi et grantre:)lol

Kommentert av: Sindre Baastad
Dato: 13.01.2008 17.36.32

  Du er ikke logget inn! (Tips: Bruk Internett Explorer så slipper du å logge inn hele tiden!)
Brukernavn:
Passord: