Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=8355&lang= FORRIGE - NESTE
Kommentar beltetrøing eksperten
Hvor har du tatt bildet fra?? Nærmeste grantre?
Kommentert av: Mathis JohannessenDato: 11.01.2008 05.19.54
Skal den åpne snart eller er den open???
Kommentert av: Sindre BaastadDato: 12.01.2008 11.36.36
fint bilde! stod du oppi bakken og tok bilde eller?
Kommentert av: Magnus VestliDato: 13.01.2008 17.34.18
Må nåkk stått oppi et grantre:)lol
Kommentert av: Sindre BaastadDato: 13.01.2008 17.36.32