Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=8357&lang=
FORRIGE - NESTE

TRYKK FOR Å LUKKE VINDUET
Bakgrunn: HVIT - SVART - GRÅ (Standard)
Kun Internet Explorer: NORMAL - GRÅSKALA - NEGATIV - FULLSKJERM - FLIP HORISONTALT - FLIP VERTIKALT

 
Maskindetaljer Sted / Land
» Kässbohrer Pisten Bully
» PB 170 D/DR
Norge » Holtet Pukk & Betong
» Norge
Dato Fotograf
» 10.01.2008 » Sondre Holtet

Kommentar Driver å setter opp lys i Ola - Heisen. Kjekt å ha PB 170 da=)

 
Kommentarer

Ola-heisen... hvor er dette?

Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen
Dato: 10.01.2008 18.28.00

Strøken maskin.

Kommentert av: Jan Henrik Øvergaard
Dato: 10.01.2008 18.51.47

Ola- Heisen er på Norefjell, bakken ved siden av Norefri... Hvis du vet hvor det er...

Kommentert av: Kristian Sand Finstad
Dato: 10.01.2008 18.53.02

er dere leid inn til Norefjell da eller?

Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen
Dato: 10.01.2008 19.39.31

Det er på Norefjell ja! Nei - vi jobber for NoreFri, er vel no kveldskjøring noen dager i uka der! Trur jeg=)

Kommentert av: Sondre Holtet
Dato: 10.01.2008 20.09.31

Kan du ta et bilde inni den eller spnet på vordan den ser ut inni

Kommentert av: Sindre Baastad
Dato: 14.01.2008 16.06.41

Kan gjøre det ja=)

Kommentert av: Sondre Holtet
Dato: 14.01.2008 16.44.25

  Du er ikke logget inn! (Tips: Bruk Internett Explorer så slipper du å logge inn hele tiden!)
Brukernavn:
Passord: