| Kommentarer |
Ola-heisen... hvor er dette? | Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen Dato: 10.01.2008 18.28.00 |
|
Strøken maskin.
| Kommentert av: Jan Henrik Øvergaard Dato: 10.01.2008 18.51.47 |
|
Ola- Heisen er på Norefjell, bakken ved siden av Norefri... Hvis du vet hvor det er... | Kommentert av: Kristian Sand Finstad Dato: 10.01.2008 18.53.02 |
|
er dere leid inn til Norefjell da eller? | Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen Dato: 10.01.2008 19.39.31 |
|
Det er på Norefjell ja! Nei - vi jobber for NoreFri, er vel no kveldskjøring noen dager i uka der! Trur jeg=) | Kommentert av: Sondre Holtet Dato: 10.01.2008 20.09.31 |
|
Kan du ta et bilde inni den eller spnet på vordan den ser ut inni | Kommentert av: Sindre Baastad Dato: 14.01.2008 16.06.41 |
|
Kan gjøre det ja=) | Kommentert av: Sondre Holtet Dato: 14.01.2008 16.44.25 |
|