Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=8358&lang= FORRIGE - NESTE
Kommentar På toppen for å snu!
Der kjørte vell du???
Kommentert av: Sindre BaastadDato: 12.01.2008 11.35.18