herlig bilde for oss som er vant med snø og ikke får. her på mo i rana er det såvidt det er snø og en uke med varmegrader og en uke til vi får vår husky 3.1meter. er dere fornøyd med deres og er det noen tips om maskinen. vi har en prinoth tc 220 som har gått i løypene og en pb 260e oppe i alpinanlegget på skillevollen idrettspark. | Kommentert av: Kurt Vonheim Dato: 11.01.2008 15.27.06 |