Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=8359&lang=
FORRIGE - NESTE

TRYKK FOR Å LUKKE VINDUET
Bakgrunn: HVIT - SVART - GRÅ (Standard)
Kun Internet Explorer: NORMAL - GRÅSKALA - NEGATIV - FULLSKJERM - FLIP HORISONTALT - FLIP VERTIKALT

 
Maskindetaljer Sted / Land
» Prinoth
» Husky
Norge » Birkebeineren Skistadion - Lillehammer
» Norge
Dato Fotograf
» 10.01.2008 » Tage Skamsar

Kommentar Begynner å bli bra med snø nå!!

 
Kommentarer

herlig bilde for oss som er vant med snø og ikke får. her på mo i rana er det såvidt det er snø og en uke med varmegrader og en uke til vi får vår husky 3.1meter. er dere fornøyd med deres og er det noen tips om maskinen. vi har en prinoth tc 220 som har gått i løypene og en pb 260e oppe i alpinanlegget på skillevollen idrettspark.

Kommentert av: Kurt Vonheim
Dato: 11.01.2008 15.27.06

Hva skal vi si om dette her da Balle??

Kommentert av: Bård E. Thorsen
Dato: 11.01.2008 21.59.42

Ja det lur eg og på. Som evig fastgrodd pb kjører og hørt litt av hvert så e eg spent på ka som kjem. Håp det blir bedre enn forventet og at ryktene er rykter.hmm

Kommentert av: Kurt Vonheim
Dato: 12.01.2008 12.04.46

  Du er ikke logget inn! (Tips: Bruk Internett Explorer så slipper du å logge inn hele tiden!)
Brukernavn:
Passord: