| Kommentarer |
Hmm. Hva med dette da, Børrespen? :) | Kommentert av: Ole Mobæk Dato: 13.01.2008 01.00.04 |
|
sett det før... også med PB.. | Kommentert av: Espen Børresen Dato: 13.01.2008 13.43.32 |
|
knallfin maskin! :) | Kommentert av: Espen Børresen Dato: 13.01.2008 13.48.58 |
|
403 står det på everest`en til Hodlekve og. | Kommentert av: Vegard Orrestad Dato: 21.09.2008 21.35.41 |
|
Dette er maskina til Hodlekve, men før den kom til Hodlekve levde den et turbulent liv i Trysil :) | Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen Dato: 22.09.2008 12.25.10 |
|
hodlekve har lagdt den ut til salg nå. | Kommentert av: Vegard Orrestad Dato: 10.10.2008 19.04.26 |
|