spesielle belter på denne doningen... stål med annenhver ribbe som kun går over de to båndene ved løpehjulene...! Var stålbeltene til 200D og 170D slik, eller er det en egenmekka løsning? Noen som vet? | Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen Dato: 30.01.2008 10.17.06 |