Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=8375&lang=
FORRIGE - NESTE

TRYKK FOR Å LUKKE VINDUET
Bakgrunn: HVIT - SVART - GRÅ (Standard)
Kun Internet Explorer: NORMAL - GRÅSKALA - NEGATIV - FULLSKJERM - FLIP HORISONTALT - FLIP VERTIKALT

 
Maskindetaljer Sted / Land
» Kässbohrer Pisten Bully
» PB 170 D/DR
Norge » Holtet Pukk & Betong
» Norge
Dato Fotograf
» 11.01.2008 » Sondre Holtet

Kommentar PB 170=)

 
Kommentarer

spesielle belter på denne doningen... stål med annenhver ribbe som kun går over de to båndene ved løpehjulene...! Var stålbeltene til 200D og 170D slik, eller er det en egenmekka løsning? Noen som vet?

Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen
Dato: 30.01.2008 10.17.06

Jeg mener det var slike belter på vår 270, Men skal spørre "fastien" i kveld :)

Kommentert av: Ole Mobæk
Dato: 30.01.2008 11.20.48

Mener dette er standard stålbelter ja. Kikka på det for et par uker siden i boka til 200en vår.

Kommentert av: Livar Gauksås
Dato: 13.03.2008 21.48.21

  Du er ikke logget inn! (Tips: Bruk Internett Explorer så slipper du å logge inn hele tiden!)
Brukernavn:
Passord: