Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=8378&lang=
FORRIGE - NESTE

TRYKK FOR Å LUKKE VINDUET
Bakgrunn: HVIT - SVART - GRÅ (Standard)
Kun Internet Explorer: NORMAL - GRÅSKALA - NEGATIV - FULLSKJERM - FLIP HORISONTALT - FLIP VERTIKALT

 
Maskindetaljer Sted / Land
» Kässbohrer Pisten Bully
» PB 60 D
Norge » Gålå
» Norge
Dato Fotograf
» 11.01.2008 » Asmund Wadahl

Kommentar På camping tur.

 
Kommentarer

Der va du jammen stram kar Asmund...Fått kledd på d gamle 60`n:)

Kommentert av: Edward Tarud
Dato: 12.01.2008 18.41.12

De e så vitt de e plass ått me der.

Kommentert av: Asmund Wadahl
Dato: 12.01.2008 18.58.12

Syns du kledd dein fint e:)

Kommentert av: Edward Tarud
Dato: 12.01.2008 20.02.05

Fin påkledning ditta... :P

Kommentert av: Stian Karlsen
Dato: 12.01.2008 20.43.32

hørte at skiskolen på Gålå får lov å bruke denne maskinen... men bare den... stemmer det ? (var en danske som sa noe om det idag i Lillestrøm.... )

Kommentert av: Emil Wermesand
Dato: 13.01.2008 23.12.12

Ja da ski skulen bruk ho litt. men de er itte my ho er i drift mere. Denna vart kjøpt ny på gålå på 70 tallet ein gong. oss bruke ho til å kjøre snog tårn å te å kjøre tilhenger å camping vogn. camping vogna skull brukes til tidtagerbu til eit slalomrenn mitt uppi bakken, å da måtte 60 til pers. Ski skulen bruk ho te å preppe frisbee golf bana si.

Kommentert av: Asmund Wadahl
Dato: 14.01.2008 21.11.28

ok.. traff ei søt jente fra Gålå på Reiselivsmessa igår, hun ville ha meg dit sa hun... hø hø.. så nå får dere passe dere, får snart kommer svensken opp til dere. :)

Kommentert av: Emil Wermesand
Dato: 14.01.2008 21.33.51

  Du er ikke logget inn! (Tips: Bruk Internett Explorer så slipper du å logge inn hele tiden!)
Brukernavn:
Passord: