| Kommentarer |
Skul nok hællan haft en Leitwolf Asmund.....D som e best væt du:) | Kommentert av: Edward Tarud Dato: 12.01.2008 18.38.32 |
|
Du har problemer du. De e kjedeleg me grått å kvitt bilder. Døkk fe prøve rau maskin i kvitfjell au så døkk fer litt farge i ver dagen. alt som de står leitner på har itte livet`s rett. | Kommentert av: Asmund Wadahl Dato: 12.01.2008 18.56.02 |
|
Har hørt i frå sikkre kilder at døm endele ska få pb på test i Kvitfjell i løpet tå Februar. Æ vel ei 600 parkmaskin døm fær. | Kommentert av: Torkell Seielstad Dato: 12.01.2008 23.24.31 |
|
Ja e ha hørt de e au. de bli godt for døm å få kjøre skikkleg maskin døm au. åsså slepp døm å verra ræd att døm ska rive tå spilom sine. | Kommentert av: Asmund Wadahl Dato: 14.01.2008 20.59.32 |
|
Ja å itte minst tia å kronan døm spårå på reparationer.;-D
| Kommentert av: Torkell Seielstad Dato: 14.01.2008 23.12.02 |
|
Berre Wolfen som dug der d e skikkele bratt væt døkk karer:)))) | Kommentert av: Edward Tarud Dato: 15.01.2008 18.43.30 |
|
E har itte kjørt dænna wolfen enda, sku vist fån på dem ætter døkk har hattn i Kvitfjell nå i disse dager. E tru du bli overaska mæ klatre evna åt 600`n Edward..
| Kommentert av: Torkell Seielstad Dato: 15.01.2008 22.28.42 |
|
600 vs. leitwolf 600 of course ;) | Kommentert av: Mathias Frostmann Dato: 27.02.2008 18.40.01 |
|