Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=8380&lang=
FORRIGE - NESTE

TRYKK FOR Å LUKKE VINDUET
Bakgrunn: HVIT - SVART - GRÅ (Standard)
Kun Internet Explorer: NORMAL - GRÅSKALA - NEGATIV - FULLSKJERM - FLIP HORISONTALT - FLIP VERTIKALT

 
Maskindetaljer Sted / Land
» Kässbohrer Pisten Bully
» PB 300 Kandahar Park
Norge » Gålå
» Norge
Dato Fotograf
» 11.01.2008 » Asmund Wadahl

Kommentar De er raude tyske maskiner som er redskapen.

 
Kommentarer

Skul nok hællan haft en Leitwolf Asmund.....D som e best væt du:)

Kommentert av: Edward Tarud
Dato: 12.01.2008 18.38.32

Du har problemer du. De e kjedeleg me grått å kvitt bilder. Døkk fe prøve rau maskin i kvitfjell au så døkk fer litt farge i ver dagen. alt som de står leitner på har itte livet`s rett.

Kommentert av: Asmund Wadahl
Dato: 12.01.2008 18.56.02

Har hørt i frå sikkre kilder at døm endele ska få pb på test i Kvitfjell i løpet tå Februar. Æ vel ei 600 parkmaskin døm fær.

Kommentert av: Torkell Seielstad
Dato: 12.01.2008 23.24.31

Ja e ha hørt de e au. de bli godt for døm å få kjøre skikkleg maskin døm au. åsså slepp døm å verra ræd att døm ska rive tå spilom sine.

Kommentert av: Asmund Wadahl
Dato: 14.01.2008 20.59.32

Ja å itte minst tia å kronan døm spårå på reparationer.;-D

Kommentert av: Torkell Seielstad
Dato: 14.01.2008 23.12.02

Berre Wolfen som dug der d e skikkele bratt væt døkk karer:))))

Kommentert av: Edward Tarud
Dato: 15.01.2008 18.43.30

E har itte kjørt dænna wolfen enda, sku vist fån på dem ætter døkk har hattn i Kvitfjell nå i disse dager. E tru du bli overaska mæ klatre evna åt 600`n Edward..

Kommentert av: Torkell Seielstad
Dato: 15.01.2008 22.28.42

600 vs. leitwolf 600 of course ;)

Kommentert av: Mathias Frostmann
Dato: 27.02.2008 18.40.01

  Du er ikke logget inn! (Tips: Bruk Internett Explorer så slipper du å logge inn hele tiden!)
Brukernavn:
Passord: