Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=8381&lang= FORRIGE - NESTE
Kommentar
Du ha vel bomma litt med navnet her Asmund....
Kommentert av: Edward TarudDato: 12.01.2008 18.37.06
Ja e prøvde å rette de men e vart for sænt. de låg like under gålå sser du.
Kommentert av: Asmund WadahlDato: 12.01.2008 18.49.07
Da er plutselig Galdhøpiggen endret til Gålå :) hehe.... fort gjort!
Kommentert av: Ole Kristoffer Hole OlsenDato: 12.01.2008 21.27.32
De va bra. døm kunn sikkert tænkt se å hadd ei raud maskine der au men.
Kommentert av: Asmund WadahlDato: 12.01.2008 22.11.03