Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=8384&lang=
FORRIGE - NESTE

TRYKK FOR Å LUKKE VINDUET
Bakgrunn: HVIT - SVART - GRÅ (Standard)
Kun Internet Explorer: NORMAL - GRÅSKALA - NEGATIV - FULLSKJERM - FLIP HORISONTALT - FLIP VERTIKALT

 
Maskindetaljer Sted / Land
» Kässbohrer Pisten Bully
» PB 300 Polar W
Norge » Gålå
» Norge
Dato Fotograf
» 11.01.2008 » Asmund Wadahl

Kommentar Detta som er buldoser.

 
Kommentarer

E det go maskina mi?

Kommentert av: Espen Aarnes Søgaard
Dato: 12.01.2008 16.56.08

Det er nok strynemaskina ja :) hehe.... hørt rykter om at det er noen på Gålå som også kaller den god maskina si nå :) Polar krefter frir vel til alle og enhver :)

Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen
Dato: 12.01.2008 21.26.38

Ja de er maskina frå stryn. Detta er ei alvorleg arbeidsmaskin detta.

Kommentert av: Asmund Wadahl
Dato: 12.01.2008 22.14.17

Detta er den fineste winsjmaskin som fins......

Kommentert av: Jan Olav Opseth
Dato: 13.01.2008 18.32.20

Håpa dokke behandla den fint:) Savna den grasalt! hjelpe lite og sitte i en lh500 vintern når eg sitt og kosa meg i polar w sommeren.

Kommentert av: Espen Aarnes Søgaard
Dato: 15.01.2008 17.43.48

god maskin detta

Kommentert av: Mathias Frostmann
Dato: 27.02.2008 18.39.04

  Du er ikke logget inn! (Tips: Bruk Internett Explorer så slipper du å logge inn hele tiden!)
Brukernavn:
Passord: