| Kommentarer |
E det go maskina mi? | Kommentert av: Espen Aarnes Søgaard Dato: 12.01.2008 16.56.08 |
|
Det er nok strynemaskina ja :) hehe.... hørt rykter om at det er noen på Gålå som også kaller den god maskina si nå :) Polar krefter frir vel til alle og enhver :) | Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen Dato: 12.01.2008 21.26.38 |
|
Ja de er maskina frå stryn. Detta er ei alvorleg arbeidsmaskin detta. | Kommentert av: Asmund Wadahl Dato: 12.01.2008 22.14.17 |
|
Detta er den fineste winsjmaskin som fins...... | Kommentert av: Jan Olav Opseth Dato: 13.01.2008 18.32.20 |
|
Håpa dokke behandla den fint:) Savna den grasalt! hjelpe lite og sitte i en lh500 vintern når eg sitt og kosa meg i polar w sommeren. | Kommentert av: Espen Aarnes Søgaard Dato: 15.01.2008 17.43.48 |
|
god maskin detta | Kommentert av: Mathias Frostmann Dato: 27.02.2008 18.39.04 |
|