Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=8390&lang= FORRIGE - NESTE
Kommentar
detta var bra morten!!
Kommentert av: Espen BørresenDato: 12.01.2008 16.12.03
Takker! Moro med fisheye;)
Kommentert av: Morten Narmo OlsenDato: 12.01.2008 17.15.34
veldig artig bilde :)
Kommentert av: Mari UlvundDato: 08.02.2008 19.58.22