Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=8407&lang=
FORRIGE - NESTE

TRYKK FOR Å LUKKE VINDUET
Bakgrunn: HVIT - SVART - GRÅ (Standard)
Kun Internet Explorer: NORMAL - GRÅSKALA - NEGATIV - FULLSKJERM - FLIP HORISONTALT - FLIP VERTIKALT

 
Maskindetaljer Sted / Land
» Annen
» Annet
Norge » Trysilfjellet
» Norge
Dato Fotograf
» 12.01.2003 » Kenneth Neby

Kommentar Bygging av quarterpipe til TAC i 2003.

 
Kommentarer

Ble bra høyt ned på baksiden er til slutt. ;o)

Kommentert av: Mathis Johannessen
Dato: 12.01.2008 23.52.04

faen dere jukser jo,vi måtte bygge den i bare snø til TAC-2000..hehehe,hvor høy ble den da?

Kommentert av: Odd-Helge Berntsen
Dato: 14.01.2008 00.05.49

Ikke sikker på hvor høy den ble jeg, i meter. Den gikk vel ca gjevnt med toppen av stilaset.. Der hvor han typa står og ser smart ut.

Kommentert av: Mathis Johannessen
Dato: 14.01.2008 04.37.59

Mener å huske at den der var ca 10 meter høy, for dem hadde planer om å sette verdensrekord i "høydehopp". Målet var vel å komme over 10 meter, men dem havnet vel rundt "bare" 8,5 - 9 meter over kanten.. Verdnesrekorden satt vel forøvring Terje i fjor, med en 9.8meter høy backside 360 :)

Kommentert av: Øystein Hjelmfoss
Dato: 18.01.2008 15.16.33

  Du er ikke logget inn! (Tips: Bruk Internett Explorer så slipper du å logge inn hele tiden!)
Brukernavn:
Passord: