| Kommentarer |
Dette er 402 med frontfreseren. Ser forskjell i fra freseren på 421(fjellmaskina), samt at 421 hadde logo på dørene. Men artige bilder dette her, fra en artig periode.
| Kommentert av: Ole Mobæk Dato: 13.01.2008 00.52.55 |
|
Det har du jammen rett i . Ser det jeg også nå. Fresen på 421 var jo ganske lett gjenkjennelig med den lange sylinderen til flaps'en. | Kommentert av: Kenneth Neby Dato: 13.01.2008 09.15.34 |
|
421 maskinen er fortsatt i drift.. den har vi i kjerringåsen
| Kommentert av: Andreas Skaar Dato: 26.01.2011 23.18.23 |
|
Bra, Andreas! Hatt den et år eller noe sånt? Hadde vært gøy om du la ut noen bilder av den her! | Kommentert av: Ole Mobæk Dato: 28.01.2011 01.03.19 |
|
ja det ligger noen ute nå.. hvis du søker på kjerringåsen. har hat den siden 05 mener jeg å huske :p | Kommentert av: Andreas Skaar Dato: 28.01.2011 16.43.16 |
|
Da er det nok ikke 421 dere har, Andreas. Dere har maskina på dette bildet her, den het nr 402 hos oss. Men de er nesten identiske! | Kommentert av: Ole Mobæk Dato: 28.01.2011 21.17.58 |
|
Ok Ole, takk for det.. husket ikke helt sikkert.. men den fresen vi fikk med har en slike en lang stang på flaps sylinderen. så jeg bare trodde det var den ) den fresen har også knekt en gang i livet sitt ser jeg. | Kommentert av: Andreas Skaar Dato: 29.01.2011 11.02.46 |
|
Stemmer dette, Andreas! For 421 ble solgt med freseren fra 402, vi ville ha 421 sin på 402 da den er bedre. (421 er 1 år eldre og ble dermed solgt 1 å før 402). | Kommentert av: Ole Mobæk Dato: 30.01.2011 20.49.01 |
|
Fresen til 421 etter at den dro fra Trysil, altså fresen til 402, har også knekt en gang.. hehe.. bare litt tilleggsinfo ang 421, så lever den fortsatt og er fortsatt veldig trofast :) | Kommentert av: Morten Narmo Olsen Dato: 31.01.2011 01.03.44 |
|