Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=8409&lang= FORRIGE - NESTE
Kommentar KMT bygger startrampe med LH500W på toppen av bygderkanken til quarterpipen under TAC 2003. Ingen av utøverne startet der oppe desverre.
De startet jo bare litt over skogkanten der... (Var der, og så kool ut. DOH!)
Kommentert av: Mathis JohannessenDato: 12.01.2008 23.50.18