| Kommentarer |
Massevis av rå bilder Kenneth! Tøft å se bilder litt tilbake i tid :) | Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen Dato: 12.01.2008 21.19.55 |
|
Stemmer nok det,Kenneth. Kjenner igjen freseren på 421. | Kommentert av: Ole Mobæk Dato: 13.01.2008 00.47.24 |
|
dvs den som nå er i Åslia, men uten 421 freser, som etterhvert havnet på 402? | Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen Dato: 13.01.2008 00.48.25 |
|
Vi har ikke fresen som orginalt tilførte 421, den tok dere vare på pga den Bombardier-patenten som PB plutselig ikke fikk lov til å bruke.. hehe.. har vi 402 fres da el? | Kommentert av: Morten Narmo Olsen Dato: 13.01.2008 01.07.59 |
|
Ja, Åslia har 421 med Freseren fra 402. Og 402 Har freseren fra 421. Åslia/421 har vel også skjær fra 402, og belter fra 404. | Kommentert av: Ole Mobæk Dato: 13.01.2008 01.24.33 |
|
Satt sammen av diverse utslitte ting? hehe... Feil å si det og, er jo god som gull så.. Satt det org stålbelter på 421? | Kommentert av: Morten Narmo Olsen Dato: 13.01.2008 01.39.45 |
|
Dette var fine år ell Mathis????LOL | Kommentert av: Sindre Baastad Dato: 13.01.2008 10.23.47 |
|
Jobba itte i fjellet da gitt, Sindre. Var fulltids datanerd. Men jeg har kjørt på de kula de driver å lager på dette bildet.... og så kappa de av ett grantre, litt lenger nedi der, sånn at det blei 1.5 -2 meter stubbe, den var litt tøff å kjøre på. ;o) | Kommentert av: Mathis Johannessen Dato: 13.01.2008 17.23.57 |
|
hehe;P litt diger og da^^
| Kommentert av: Magnus Vestli Dato: 13.01.2008 17.27.10 |
|
Poenget var vel at man skulle kjøre oppover stammen, type wall-ride lizzm. Og "bonk'e" på toppen, om du var tøff nok. ( og ja.. jeg var på toppen *hoste* ;o) | Kommentert av: Mathis Johannessen Dato: 13.01.2008 17.30.29 |
|
Hehe...Det var da du skulljobbet der:) | Kommentert av: Sindre Baastad Dato: 13.01.2008 17.35.38 |
|