Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=8410&lang=
FORRIGE - NESTE

TRYKK FOR Å LUKKE VINDUET
Bakgrunn: HVIT - SVART - GRÅ (Standard)
Kun Internet Explorer: NORMAL - GRÅSKALA - NEGATIV - FULLSKJERM - FLIP HORISONTALT - FLIP VERTIKALT

 
Maskindetaljer Sted / Land
» Leitner
» LH500 W
Norge » Trysilfjellet
» Norge
Dato Fotograf
» 12.01.2008 » Kenneth Neby

Kommentar Full aktivitet i L 62 foran TAC i 2003. Nederst er vel gamle fjell-maskina og 402?

 
Kommentarer

Massevis av rå bilder Kenneth! Tøft å se bilder litt tilbake i tid :)

Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen
Dato: 12.01.2008 21.19.55

Stemmer nok det,Kenneth. Kjenner igjen freseren på 421.

Kommentert av: Ole Mobæk
Dato: 13.01.2008 00.47.24

dvs den som nå er i Åslia, men uten 421 freser, som etterhvert havnet på 402?

Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen
Dato: 13.01.2008 00.48.25

Vi har ikke fresen som orginalt tilførte 421, den tok dere vare på pga den Bombardier-patenten som PB plutselig ikke fikk lov til å bruke.. hehe.. har vi 402 fres da el?

Kommentert av: Morten Narmo Olsen
Dato: 13.01.2008 01.07.59

Ja, Åslia har 421 med Freseren fra 402. Og 402 Har freseren fra 421. Åslia/421 har vel også skjær fra 402, og belter fra 404.

Kommentert av: Ole Mobæk
Dato: 13.01.2008 01.24.33

Satt sammen av diverse utslitte ting? hehe... Feil å si det og, er jo god som gull så.. Satt det org stålbelter på 421?

Kommentert av: Morten Narmo Olsen
Dato: 13.01.2008 01.39.45

Dette var fine år ell Mathis????LOL

Kommentert av: Sindre Baastad
Dato: 13.01.2008 10.23.47

Jobba itte i fjellet da gitt, Sindre. Var fulltids datanerd. Men jeg har kjørt på de kula de driver å lager på dette bildet.... og så kappa de av ett grantre, litt lenger nedi der, sånn at det blei 1.5 -2 meter stubbe, den var litt tøff å kjøre på. ;o)

Kommentert av: Mathis Johannessen
Dato: 13.01.2008 17.23.57

hehe;P litt diger og da^^

Kommentert av: Magnus Vestli
Dato: 13.01.2008 17.27.10

Poenget var vel at man skulle kjøre oppover stammen, type wall-ride lizzm. Og "bonk'e" på toppen, om du var tøff nok. ( og ja.. jeg var på toppen *hoste* ;o)

Kommentert av: Mathis Johannessen
Dato: 13.01.2008 17.30.29

Hehe...Det var da du skulljobbet der:)

Kommentert av: Sindre Baastad
Dato: 13.01.2008 17.35.38

  Du er ikke logget inn! (Tips: Bruk Internett Explorer så slipper du å logge inn hele tiden!)
Brukernavn:
Passord: