| Kommentarer |
Fiskskøyta, er det kallenavnet på maskina eller? | Kommentert av: Sondre Holtet Dato: 12.01.2008 21.24.03 |
|
Ja den ble kalt fiskskøyta. Jeg husker faktisk ikke helt hvorfor eller hvem som "døpte" den. Tøff maskin, med super fremkommelighet! | Kommentert av: Kenneth Neby Dato: 12.01.2008 22.53.37 |
|
Ble kalt det for at lyden minnet om ei fiskskøyte. Ikke minst da Per Egil NESTEN la seg ned i bløhølet ved gamle Jerry.
| Kommentert av: Ole Mobæk Dato: 13.01.2008 00.49.48 |
|
Hehe=) | Kommentert av: Sondre Holtet Dato: 13.01.2008 14.18.20 |
|
Trodde dere hadde kvittet dere med 500'n? Eller er det feil datering. | Kommentert av: Jan Henrik Øvergaard Dato: 26.01.2008 20.09.53 |
|
da stemmer det litt bedre ;) siste 500'n forsvant fra trysil etter forrige sesong :) | Kommentert av: Espen Børresen Dato: 26.01.2008 20.26.28 |
|
Den siste 500'n, Winsj forsvant sommeren 07 ja. Fiskskøyta ble byttet sommeren 04. | Kommentert av: Stian Karlsen Dato: 26.01.2008 20.48.31 |
|