Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=8411&lang=
FORRIGE - NESTE

TRYKK FOR Å LUKKE VINDUET
Bakgrunn: HVIT - SVART - GRÅ (Standard)
Kun Internet Explorer: NORMAL - GRÅSKALA - NEGATIV - FULLSKJERM - FLIP HORISONTALT - FLIP VERTIKALT

 
Maskindetaljer Sted / Land
» Leitner
» LH500
Norge » Trysilfjellet
» Norge
Dato Fotograf
» 12.01.2003 » Kenneth Neby

Kommentar Rolf N i fiskskøyta mellom landingene på tvillinghoppet i L62 under forberedelsene til TAC 2003.

 
Kommentarer

Fiskskøyta, er det kallenavnet på maskina eller?

Kommentert av: Sondre Holtet
Dato: 12.01.2008 21.24.03

Ja den ble kalt fiskskøyta. Jeg husker faktisk ikke helt hvorfor eller hvem som "døpte" den. Tøff maskin, med super fremkommelighet!

Kommentert av: Kenneth Neby
Dato: 12.01.2008 22.53.37

Ble kalt det for at lyden minnet om ei fiskskøyte. Ikke minst da Per Egil NESTEN la seg ned i bløhølet ved gamle Jerry.

Kommentert av: Ole Mobæk
Dato: 13.01.2008 00.49.48

Hehe=)

Kommentert av: Sondre Holtet
Dato: 13.01.2008 14.18.20

Trodde dere hadde kvittet dere med 500'n? Eller er det feil datering.

Kommentert av: Jan Henrik Øvergaard
Dato: 26.01.2008 20.09.53

da stemmer det litt bedre ;) siste 500'n forsvant fra trysil etter forrige sesong :)

Kommentert av: Espen Børresen
Dato: 26.01.2008 20.26.28

Den siste 500'n, Winsj forsvant sommeren 07 ja. Fiskskøyta ble byttet sommeren 04.

Kommentert av: Stian Karlsen
Dato: 26.01.2008 20.48.31

  Du er ikke logget inn! (Tips: Bruk Internett Explorer så slipper du å logge inn hele tiden!)
Brukernavn:
Passord: