| Kommentarer |
Ikke at jeg vet, men det makkverket der ser amerikansk ut...
US-made junk of steel? | Kommentert av: Einar Rønningen Dato: 13.01.2008 01.32.13 |
|
Makkverket?? Denna var jo faen meg dritkool. Skibussen kunne gått OVER fjellet. Det hadde vært no det. LOL
| Kommentert av: Mathis Johannessen Dato: 13.01.2008 03.51.19 |
|
Kul den der:) | Kommentert av: Leif Ove Norekvål Dato: 13.01.2008 04.56.52 |
|
hehe.vært kult og hatt den tel skula og opp på fjellet om så skar væra? | Kommentert av: Magnus Vestli Dato: 13.01.2008 17.28.28 |
|
Er nok helt sikkert en Tucker av ett eller annet slag, men jeg hater å legge inn ting under "Annet" i databasen.... hehe.... Si ifra om dere kommer over noe som ligner og gi meg beskjed :) | Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen Dato: 13.01.2008 21.12.58 |
|
det står forresten Tucker Sno-Cat på den fremre høyre beltedelen.... :) men modell da :) | Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen Dato: 13.01.2008 21.13.39 |
|