Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=8413&lang=
FORRIGE - NESTE

TRYKK FOR Å LUKKE VINDUET
Bakgrunn: HVIT - SVART - GRÅ (Standard)
Kun Internet Explorer: NORMAL - GRÅSKALA - NEGATIV - FULLSKJERM - FLIP HORISONTALT - FLIP VERTIKALT

 
Maskindetaljer Sted / Land
» Annen
» Annet
Island » Hlídarfjall Premier Skiresort
» Island
Dato Fotograf
» 12.01.2008 » Haraldur Tryggvason

Kommentar snow cat in AKUREYRI

 
Kommentarer

Ikke at jeg vet, men det makkverket der ser amerikansk ut... US-made junk of steel?

Kommentert av: Einar Rønningen
Dato: 13.01.2008 01.32.13

Makkverket?? Denna var jo faen meg dritkool. Skibussen kunne gått OVER fjellet. Det hadde vært no det. LOL

Kommentert av: Mathis Johannessen
Dato: 13.01.2008 03.51.19

Kul den der:)

Kommentert av: Leif Ove Norekvål
Dato: 13.01.2008 04.56.52

hehe.vært kult og hatt den tel skula og opp på fjellet om så skar væra?

Kommentert av: Magnus Vestli
Dato: 13.01.2008 17.28.28

Er nok helt sikkert en Tucker av ett eller annet slag, men jeg hater å legge inn ting under "Annet" i databasen.... hehe.... Si ifra om dere kommer over noe som ligner og gi meg beskjed :)

Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen
Dato: 13.01.2008 21.12.58

det står forresten Tucker Sno-Cat på den fremre høyre beltedelen.... :) men modell da :)

Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen
Dato: 13.01.2008 21.13.39

  Du er ikke logget inn! (Tips: Bruk Internett Explorer så slipper du å logge inn hele tiden!)
Brukernavn:
Passord: