Kommentar Skyver snø til avstigning, litt lite å ta av ennå.
Kommentarer
Se her ja!!!! har dere åpnet?
Kommentert av: Ivar Alstadsæter Dato: 13.01.2008 19.21.58
Nei, mangler litt snø ennå. Men fikk tråkka en god del i går, selv med lite snø. Er forresten jeg som kjører her, Stein Ove Veshovda er fotograf. Frode Koldal er passasjer.