Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=8428&lang= FORRIGE - NESTE
Kommentar Bilde av min PB600 i scala 1:12. Ikke ferdig enda,da noen detaljer gjenstår.
Er det kun modell, eller er den/skal den bli fjernstyrt? Ser bra ut
Kommentert av: Sondre MyrvangDato: 13.01.2008 18.48.19
Denne blir fjernstyrt ser jeg.. Servoer inne i hytta :)
Kommentert av: Espen BørresenDato: 13.01.2008 23.04.41
Denne er radiostyrt ja.Holder på med en PB300 Polar parallelt med denne i samme scala.
Kommentert av: Even AndreassenDato: 13.01.2008 23.48.55
Skal du selde sånne heller?
Kommentert av: Sindre BaastadDato: 14.01.2008 15.31.06
til salgs?
Kommentert av: Erik Haugen GausdalDato: 10.01.2010 03.11.02
Morro! Ser bra ut! har du lyst til å avsløre hvor du får tak i deler til de henn eller? Belter, hytte, elektronikk og sånn.
Kommentert av: Martin Raasok KillingmoDato: 10.01.2010 03.25.18