Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=8428&lang=
FORRIGE - NESTE

TRYKK FOR Å LUKKE VINDUET
Bakgrunn: HVIT - SVART - GRÅ (Standard)
Kun Internet Explorer: NORMAL - GRÅSKALA - NEGATIV - FULLSKJERM - FLIP HORISONTALT - FLIP VERTIKALT

 
Maskindetaljer Sted / Land
» Annen
» Annet
Norge » Annet - Norge
» Norge
Dato Fotograf
» 13.01.2008 » Even Andreassen

Kommentar Bilde av min PB600 i scala 1:12. Ikke ferdig enda,da noen detaljer gjenstår.

 
Kommentarer

Er det kun modell, eller er den/skal den bli fjernstyrt? Ser bra ut

Kommentert av: Sondre Myrvang
Dato: 13.01.2008 18.48.19

Denne blir fjernstyrt ser jeg.. Servoer inne i hytta :)

Kommentert av: Espen Børresen
Dato: 13.01.2008 23.04.41

Denne er radiostyrt ja.Holder på med en PB300 Polar parallelt med denne i samme scala.

Kommentert av: Even Andreassen
Dato: 13.01.2008 23.48.55

Skal du selde sånne heller?

Kommentert av: Sindre Baastad
Dato: 14.01.2008 15.31.06

til salgs?

Kommentert av: Erik Haugen Gausdal
Dato: 10.01.2010 03.11.02

Morro! Ser bra ut! har du lyst til å avsløre hvor du får tak i deler til de henn eller? Belter, hytte, elektronikk og sånn.

Kommentert av: Martin Raasok Killingmo
Dato: 10.01.2010 03.25.18

  Du er ikke logget inn! (Tips: Bruk Internett Explorer så slipper du å logge inn hele tiden!)
Brukernavn:
Passord: