Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=8430&lang=
FORRIGE - NESTE

TRYKK FOR Å LUKKE VINDUET
Bakgrunn: HVIT - SVART - GRÅ (Standard)
Kun Internet Explorer: NORMAL - GRÅSKALA - NEGATIV - FULLSKJERM - FLIP HORISONTALT - FLIP VERTIKALT

 
Maskindetaljer Sted / Land
» Kässbohrer Pisten Bully
» PB 300 (-00)
Norge » Nannestad Skisenter / Åslia
» Norge
Dato Fotograf
» 11.01.2008 » Morten Narmo Olsen

Kommentar Jeg som har tatt bildet, Ole Kr har trylla;)

 
Kommentarer

Photoshop:)

Kommentert av: Ivar Alstadsæter
Dato: 13.01.2008 21.56.37

Helt riktig det! Eneste som ødelegger er at jeg har vært SLØV.. Tatt med ISO800.. Litt støy.. hehe..

Kommentert av: Morten Narmo Olsen
Dato: 13.01.2008 22.00.07

jaja... men det er sånn man lærer... prøve og feile :)

Kommentert av: Espen Børresen
Dato: 13.01.2008 23.01.04

Det er klart det, Espen.. Føler igrunn at jeg har lært av detta.. hehe;)

Kommentert av: Morten Narmo Olsen
Dato: 14.01.2008 05.36.54

ka objektiv du he brukt?

Kommentert av: Per Magne Drotninghaug
Dato: 14.01.2008 18.56.15

Sigma 8mm fisheye.. 180 graders vidvinkel. Så du kan jo si det er fiksa litt på..

Kommentert av: Morten Narmo Olsen
Dato: 14.01.2008 19.57.23

Ineg som har sett han kjekke karen som sitter inni der a?

Kommentert av: Mattis Rocco Tangen
Dato: 24.01.2008 22.08.59

er heldigvis litt mye støy i bildet, så du ser bare ut som en eller annen dings.. hehe

Kommentert av: Morten Narmo Olsen
Dato: 24.01.2008 22.09.59

eg er en Flott Dings

Kommentert av: Mattis Rocco Tangen
Dato: 24.01.2008 22.15.39

hehe.. dings.

Kommentert av: Morten Narmo Olsen
Dato: 24.01.2008 22.19.12

  Du er ikke logget inn! (Tips: Bruk Internett Explorer så slipper du å logge inn hele tiden!)
Brukernavn:
Passord: