| Kommentarer |
Photoshop:) | Kommentert av: Ivar Alstadsæter Dato: 13.01.2008 21.56.37 |
|
Helt riktig det! Eneste som ødelegger er at jeg har vært SLØV.. Tatt med ISO800.. Litt støy.. hehe.. | Kommentert av: Morten Narmo Olsen Dato: 13.01.2008 22.00.07 |
|
jaja... men det er sånn man lærer... prøve og feile :) | Kommentert av: Espen Børresen Dato: 13.01.2008 23.01.04 |
|
Det er klart det, Espen.. Føler igrunn at jeg har lært av detta.. hehe;) | Kommentert av: Morten Narmo Olsen Dato: 14.01.2008 05.36.54 |
|
ka objektiv du he brukt? | Kommentert av: Per Magne Drotninghaug Dato: 14.01.2008 18.56.15 |
|
Sigma 8mm fisheye.. 180 graders vidvinkel. Så du kan jo si det er fiksa litt på.. | Kommentert av: Morten Narmo Olsen Dato: 14.01.2008 19.57.23 |
|
Ineg som har sett han kjekke karen som sitter inni der a?
| Kommentert av: Mattis Rocco Tangen Dato: 24.01.2008 22.08.59 |
|
er heldigvis litt mye støy i bildet, så du ser bare ut som en eller annen dings.. hehe | Kommentert av: Morten Narmo Olsen Dato: 24.01.2008 22.09.59 |
|
eg er en Flott Dings
| Kommentert av: Mattis Rocco Tangen Dato: 24.01.2008 22.15.39 |
|
hehe.. dings. | Kommentert av: Morten Narmo Olsen Dato: 24.01.2008 22.19.12 |
|