Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=8432&lang= FORRIGE - NESTE
Kommentar På tur ned i løype 1, avstigninga på Toppex ser man baki der.
Dobbelt oppsett fotografer ser jeg...
Kommentert av: Emil WermesandDato: 13.01.2008 21.35.46
hehe..hadde med meg en kamerat i morres :)
Kommentert av: Bent Ove LøvåsenDato: 13.01.2008 21.49.24
en kamerat och to kamerat'er :)
Kommentert av: Emil WermesandDato: 13.01.2008 22.04.53
hehe =)
Kommentert av: Bent Ove LøvåsenDato: 13.01.2008 22.07.40