Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=8432&lang=
FORRIGE - NESTE

TRYKK FOR Å LUKKE VINDUET
Bakgrunn: HVIT - SVART - GRÅ (Standard)
Kun Internet Explorer: NORMAL - GRÅSKALA - NEGATIV - FULLSKJERM - FLIP HORISONTALT - FLIP VERTIKALT

 
Maskindetaljer Sted / Land
» Kässbohrer Pisten Bully
» PB 300 ParkBully
Norge » Trysilfjellet
» Norge
Dato Fotograf
» 13.01.2008 » Bent Ove Løvåsen

Kommentar På tur ned i løype 1, avstigninga på Toppex ser man baki der.

 
Kommentarer

Dobbelt oppsett fotografer ser jeg...

Kommentert av: Emil Wermesand
Dato: 13.01.2008 21.35.46

hehe..hadde med meg en kamerat i morres :)

Kommentert av: Bent Ove Løvåsen
Dato: 13.01.2008 21.49.24

en kamerat och to kamerat'er :)

Kommentert av: Emil Wermesand
Dato: 13.01.2008 22.04.53

hehe =)

Kommentert av: Bent Ove Løvåsen
Dato: 13.01.2008 22.07.40

  Du er ikke logget inn! (Tips: Bruk Internett Explorer så slipper du å logge inn hele tiden!)
Brukernavn:
Passord: