Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=8433&lang= FORRIGE - NESTE
Kommentar Her har ein kjørt i noe hardt så hele skjeret har bøyd seg shit ass.
ikke bestandig det er bare snø vi driver med nei.....
Kommentert av: Trond BlekaDato: 13.01.2008 22.04.16