Link til dette fotografiet: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=8435&lang= FORRIGE - NESTE
Kommentar Nå er vi på toppen av step-up'en i parken og ser godt over trea mens vi skyver snø.
Ingen kommentarer til dette bildet enda!