Lien vers cette photo: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=14518&lang=fr
PRECEDENTE - SUIVANTE

CLIQUER POUR FERMER CETTE FENETRE
Image de fond: BLANC - NOIR - GRIS (Standard)
Sur Internet Explorer seulement: ORIGINAL - NIVEAU DE GRIS - NEGATIF - PLEIN ECRAN - RETOURNER HORIZONTALEMENT - RETOURNER VERTICALEMENT

 
Détails Emplacement / Pays
» Kässbohrer Pisten Bully
» PB 600 Polar (3A)
Norge » Voss Fjellandsby - Myrkdalen
» Norge
date Photographe
» 11.03.2009 » Kristian Agledal

Commentaires

 
Commentaires

Dæven,tenk og kunne fått vert med på dette,lært og køyre ein slik maskin hadde vert noke anna en gravemaskin og hjulastar :)

Kommentert av: Bjørn Fjelde
Dato: 23.03.2009 22.46.38

Plukke du itte ta fresen når du skyv snø.....???

Kommentert av: Stian Karlsen
Dato: 27.03.2009 00.17.12

bilde forklara vell det spørsmålet ganske bra Karlsen )

Kommentert av: Sjur Ringstad
Dato: 27.03.2009 09.58.38

  Du er ikke logget inn! (Tips: Bruk Internett Explorer så slipper du å logge inn hele tiden!)
Identifiant:
Mot de passe: