Lien vers cette photo: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=14574&lang=fr
PRECEDENTE - SUIVANTE

CLIQUER POUR FERMER CETTE FENETRE
Image de fond: BLANC - NOIR - GRIS (Standard)
Sur Internet Explorer seulement: ORIGINAL - NIVEAU DE GRIS - NEGATIF - PLEIN ECRAN - RETOURNER HORIZONTALEMENT - RETOURNER VERTICALEMENT

 
Détails Emplacement / Pays
» Poma
» Detachable grip surface lift
Norge » Ørskogfjell skisenter AS
» Norge
date Photographe
» 25.01.2009 » Kjetil Gjul

Commentaires utsikt mot Ålesund frå toppen av pomaen

 
Commentaires

poma?

Kommentert av: Ole Sevrin Eliassen
Dato: 25.03.2009 14.40.15

såklart det er poma, det ser jo ikkje ut

Kommentert av: Sjur Ringstad
Dato: 25.03.2009 18.20.02

hahaha, ja men de stend Annet på bilde forklaringa, leig dokke en polakk så mala han sikkert pomaen dokka i den fargen dokke vil ha)

Kommentert av: Ole Sevrin Eliassen
Dato: 25.03.2009 22.03.32

Ser jo forferdlig ut samme ka farge det e :D

Kommentert av: Dan Remi Eliassen
Dato: 25.03.2009 22.16.35

å om du knip igjen augene så høres det forferdlig ut også :)

Kommentert av: Sjur Ringstad
Dato: 25.03.2009 22.47.55

Ja, ikkje minst

Kommentert av: Dan Remi Eliassen
Dato: 26.03.2009 17.59.34

jaja, men e ha no blitt meir skeptisk viss e sto at me en poma å den gjekk heilt stillt. då e de et sikkert tegn på at nøke e gåent.:)

Kommentert av: Rune Framhus
Dato: 27.03.2009 07.50.34

Da må no den stå still vertfal :D Poma gå stilt? Nei

Kommentert av: Dan Remi Eliassen
Dato: 27.03.2009 18.40.04

  Du er ikke logget inn! (Tips: Bruk Internett Explorer så slipper du å logge inn hele tiden!)
Identifiant:
Mot de passe: