Lien vers cette photo: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=14896&lang=fr
PRECEDENTE - SUIVANTE

CLIQUER POUR FERMER CETTE FENETRE
Image de fond: BLANC - NOIR - GRIS (Standard)
Sur Internet Explorer seulement: ORIGINAL - NIVEAU DE GRIS - NEGATIF - PLEIN ECRAN - RETOURNER HORIZONTALEMENT - RETOURNER VERTICALEMENT

 
Détails Emplacement / Pays
» Ski-Doo
» Bamse
Norge » Ålsheia
» Norge
date Photographe
» 06.04.2009 » Jan-Atle Solberg

Commentaires

 
Commentaires

Den såg fin ut, hvilke modell er det?

Kommentert av: Knut Einar Haug
Dato: 07.04.2009 11.00.04

Er det ikkje den med 28 hk. ??? Tror denne moddelen var rundt 1970. Meiner det var første Bamsen somm komm med revers somm standar . Den hadde kort sjassi uten vippe forlenger .

Kommentert av: Hans Jonseth
Dato: 07.04.2009 17.11.59

  Du er ikke logget inn! (Tips: Bruk Internett Explorer så slipper du å logge inn hele tiden!)
Identifiant:
Mot de passe: