Lien vers cette photo: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=14916&lang=fr
PRECEDENTE - SUIVANTE

CLIQUER POUR FERMER CETTE FENETRE
Image de fond: BLANC - NOIR - GRIS (Standard)
Sur Internet Explorer seulement: ORIGINAL - NIVEAU DE GRIS - NEGATIF - PLEIN ECRAN - RETOURNER HORIZONTALEMENT - RETOURNER VERTICALEMENT

 
Détails Emplacement / Pays
» Kässbohrer Pisten Bully
» PB 600 (3A)
Sverige » Tärnaby
» Sverige
date Photographe
» 07.04.2009 » Thomas Tovang

Commentaires Prepp i 4 varmegrader i Tärnaby.

 
Commentaires

Nei for fa... 600 i tärna 1 time fra mo kor eg sett og skrur 260 fra 1994.Dårlige kompisa i sverige som ikke sei i fra. E det du som e og kjør thomas?

Kommentert av: Kurt Vonheim
Dato: 08.04.2009 14.56.05

Hei! Nei, jeg er bare innom på en liten påskeferie... Kom en god del pudder her i dag! Det fikk kanskje du i Skillevollen også?

Kommentert av: Thomas Tovang
Dato: 08.04.2009 17.51.29

ja pudder kom og pudder for.20 varmegrader i sola og full snysmelting snart over denne sesongen.

Kommentert av: Kurt Vonheim
Dato: 09.04.2009 11.42.42

  Du er ikke logget inn! (Tips: Bruk Internett Explorer så slipper du å logge inn hele tiden!)
Identifiant:
Mot de passe: