Lien vers cette photo: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=14925&lang=fr
PRECEDENTE - SUIVANTE

CLIQUER POUR FERMER CETTE FENETRE
Image de fond: BLANC - NOIR - GRIS (Standard)
Sur Internet Explorer seulement: ORIGINAL - NIVEAU DE GRIS - NEGATIF - PLEIN ECRAN - RETOURNER HORIZONTALEMENT - RETOURNER VERTICALEMENT

 
Détails Emplacement / Pays
» Kässbohrer Pisten Bully
» PB 600 Polar W (3A)
Norge » Meråker Alpinsenter
» Norge
date Photographe
» 07.04.2009 » Per Søraunet

Commentaires Maskintråkk sin nyeste tråkkemaskin. Lekkert!

 
Commentaires

Lekkert! Da er det bare å gratulere dere på "andre sida av fjellet" med ny maskin!

Kommentert av: Tom Christian Setsaas
Dato: 07.04.2009 22.05.59

fordel me belte straming?

Kommentert av: Henrik Langeng
Dato: 07.04.2009 22.20.25

Jeg gratulerte fra oss på Nordsiden av Kirkebyfjellet. Mens Tom Christian gratulerte fra Sørsiden av Fonnfjellet.

Kommentert av: Per Søraunet
Dato: 07.04.2009 22.45.50

  Du er ikke logget inn! (Tips: Bruk Internett Explorer så slipper du å logge inn hele tiden!)
Identifiant:
Mot de passe: