Lien vers cette photo: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=14963&lang=fr
PRECEDENTE - SUIVANTE

CLIQUER POUR FERMER CETTE FENETRE
Image de fond: BLANC - NOIR - GRIS (Standard)
Sur Internet Explorer seulement: ORIGINAL - NIVEAU DE GRIS - NEGATIF - PLEIN ECRAN - RETOURNER HORIZONTALEMENT - RETOURNER VERTICALEMENT

 
Détails Emplacement / Pays
» Prinoth
» Beast
Norge » Hafjell
» Norge
date Photographe
» 07.04.2009 » Espen Børresen

Commentaires Beast i Kjusløypa.

 
Commentaires

Må få en rapport, korleis er inntrykket når dåkke har kjørt noken tima?
Klatra den godt? Behagli på det hydrauliske? Progesiv skjærspak?

Kommentert av: Arvid Hatledal
Dato: 09.04.2009 14.55.27

skjærspaken er den samme som på Bison og den nye Everesten.... feelingen på skjæret ligner mer på Bisonen enn Everesten, og det er noe feedback i spaken, men etter sigende jobber de med å gjøre noe med det... Vi kommer til å lage en dybdeartikkel på denne maskina rett over påsken om alt går etter planen...

Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen
Dato: 09.04.2009 15.01.54

Drikk den mykje diesel?

Kommentert av: Claus Rødseth
Dato: 09.04.2009 23.52.48

Jeg har hørt rykter om 20 til 24 liter i timer, bra om noen kan verifisere det! I så fall er det vel ganske imponerende..,

Kommentert av: Thomas Tovang
Dato: 11.04.2009 21.40.37

  Du er ikke logget inn! (Tips: Bruk Internett Explorer så slipper du å logge inn hele tiden!)
Identifiant:
Mot de passe: