Lien vers cette photo: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=15496&lang=fr
PRECEDENTE - SUIVANTE

CLIQUER POUR FERMER CETTE FENETRE
Image de fond: BLANC - NOIR - GRIS (Standard)
Sur Internet Explorer seulement: ORIGINAL - NIVEAU DE GRIS - NEGATIF - PLEIN ECRAN - RETOURNER HORIZONTALEMENT - RETOURNER VERTICALEMENT

 
Détails Emplacement / Pays
» Kässbohrer Pisten Bully
» PB 600 Polar (3A)
Canada » Whistler / Blackcomb
» Canada
date Photographe
» 09.03.2009 » Flo

Commentaires Snowfarming on Blackcomb glacier

 
Commentaires

Nice composition Flo!

Kommentert av: Neil Robertson
Dato: 04.05.2009 23.35.10

Flo what camera did you use?

Kommentert av: Alexander Hyslop
Dato: 05.05.2009 18.53.40

Only my compact one (still don't have a big one). It's stiched together from 2 seperate pics. Quality got bad when I resized it to upload here.
I'm standing on the top of my bladecurl for those shots.

Kommentert av: Flo
Dato: 05.05.2009 20.17.20

wow beautiful!!

Kommentert av: Michele Bollini
Dato: 06.05.2009 20.31.42

  Du er ikke logget inn! (Tips: Bruk Internett Explorer så slipper du å logge inn hele tiden!)
Identifiant:
Mot de passe: